Vorig jaar hebben we met succes deelgenomen aan de Grote Clubactie. We hebben hiermee met z’n allen een mooi bedrag opgehaald. Een bedrag dat we uitstekend kunnen gebruiken met de plannen die we hebben voor de groep. Deze plannen kosten veel geld en daarom zijn we afgelopen zaterdag gestart met de Grote Clubactie 2012. Met jullie hulp wordt het steeds makkelijker om ervoor te zorgen dat de plannen gerealiseerd kunnen worden.
Gewijzigde verkoopmethode
De manier waarop we dit jaar gaan verkopen is wel anders dan vorig jaar; het is er makkelijker op geworden. Tijdens de opkomst van 15 september heeft iedereen een intekenboekje gekregen, waarmee je langs de deuren, naar opa’s en oma’s, buren en vrienden kunt gaan. Als je nog geen boekje hebt geef je dit door aan je leiding.
De lotenkoper noteert zijn/haar gegevens, te weten: naam, adres, aantal loten, bankrekeningnummer en zet ook zijn/haar handtekening op de intekenlijst. Deze intekenlijst mag je inleveren als je minimaal 10 loten verkocht hebt, maar meer is natuurlijk alleen maar beter!! De lijst lever je ten laatste tijdens de opkomst van 3 november weer in bij de staf.
De Grote Clubactie zorgt dat het bedrag éénmalig van de rekening van de koper wordt afgeschreven. De lotenkoper ziet het lotnummer op zijn/haar bankafschrift staan. De hoofdprijs is € 100.000,- belastingvrij en daarnaast nog vele andere (geld)prijzen.
Meer uitleg is te vinden op: http://www.clubactie.nl. De Grote Clubactie heeft op YouTube een filmpje gezet waarin nog heel duidelijk wordt uitgelegd hoe het werkt: http://www.youtube.com/watch?v=NIzOvzhVE8c
De beste verkoper wint!
Omdat we graag willen dat er zo veel mogelijk loten worden verkocht, zullen we bijhouden wie van de hele groep uiteindelijk de meeste loten heeft verkocht en die krijgt dan uiteindelijk een leuke prijs!
Veel succes allemaal!!