Na dagen, weken, maanden lang “zwoegen” is dan nu eindelijk de nieuwe website van Scouting PWvO (http://scouting-pwvo.nl/) online. Het is een website met veel uitgebreide mogelijkheden en met een aantal nieuwe aspecten, zoals:nieuw

• Een profielpagina voor elke lid;
  • De programmalijsten zichtbaar op je smartphone;
  • Een verjaardagskalender;
  • Een PWvO Facebook pagina;
  • Zowel Twitter-nieuws van het nieuwe PWvO Twitter account, als het Scouting Nederland Twitter account;
  • Weergave van het PWvO Youtube-kanaal;
  • Veel praktsiche Scouting Informatie;
  • Een liederenbundel;
  • Weergave van het weer in Cromvoirt
  • Etc.

De komende periode zal gebruikt worden om onder andere de fotoboeken nog verder aan te vullen met foto’s van reeds gedane activiteiten en eventueel wat kinderziektes van de website te verhelpen.

Ook hopen we dat we de website in toekomst nog makkelijker up-to-date kunnen houden met nieuwsstukjes, foto's en twitter berichten. Dus hou de website goed in de gaten.

Veel lees en kijkplezier!